smartstartup.projects.uvt.ro
  • ACASA
  • DESPRE PROIECT
    • Obiective si indicatori + Date financiare
    • Despre parteneri
  • NOUTATI SI INFORMATII UTILE
    • NOU!!! Punctaj proiecte Gala Start-up
    • NOU!!! Metodologia competiției Galei start-up-urilor
    • NOU!! Depunere Planuri de Afaceri
    • NOU!! Fly Your Start-up to Europe
    • NOU!! Grup tinta selectat in cadrul proiectului
    • Calendar activitati
    • Conditii de eligibilitate
    • Metodologie selectie Grup Tinta
    • Ghidul potentialului membru al GT
    • Intrebari frecvente
    • Metodologie selectie planuri de afaceri
    • Procedura operationala stabilire ajutor de minimis
    • Teme secundare/Teme orizontale
    • Articole utile
    • Aparitii media
  • EVENIMENTE
    • Evenimente proiect
    • Evenimente de interes
  • CONTACT
  • INSCRIERE
  • CONECTARE

    NOU!! Depunere Planuri de Afaceri

    • Home
    • NOU!! Depunere Planuri de Afaceri

    Stimati beneficiari,

    Incepand de astazi si pana in data de 7 Noiembrie 2018 puteti depune planuri de afaceri, conform metodologiei de selectie a planurilor de afaceri regasita pe website.

    Nr. crt Etapă Perioada
    1. Înscrierea candidaților pentru selecția planurilor de afaceri 12.10.2018 – 07.11.2018 orele 16:00
    2. Afișarea listei candidaților înscriși 08.11.2018 orele 16:00
    3. Evaluarea dosarelor depuse de candidați – se va realiza pe parcursul depunerii 14.11.2018 orele 16:00
    4. Afișarea rezultatelor procesului de evaluare a dosarelor 15.11.2018 orele 16:00
    6. Contestații 16 -19.11.2018 orele 16:00
    7. Afișarea rezultatelor finale 21.11.2018 orele 16:00

    Metodologie selectie plan de afaceri

    Anexa Metodologie

    Intrebari si raspunsuri Metodologie selectie planuri de afaceri

    Lista candidați care au depus plan de afacere

    Lista proiectelor evaluate – runda 1
     Lista finala a planurilor de afaceri depuse spre obținerea de finanțare, după contestații – Runda 1.
    Felicitări tuturor aplicanților pentru efortul depus!
    În cursul zilei de mâine, 16.11.2018, fiecare beneficiar va primi o scrisoare în care e detaliat modul de evaluare a proiectui cu care a aplicat pentru finanțare. În cazul în care doriți să contestați rezultatul evaluării., vă rugăm să depuneți contestația în format fizic până cel târziu în data de 19.11.2018, ora 16:00, la Universitatea de Vest din Timișoara, biroul DAIP.
    Dat fiind că în momentul de față au fost declarate admise 39 de proiecte (din 52, cât ne propunem să finanțăm), estimăm că în cursul săptămânii viitoare vom redeschide sesiunea de depunere de proiecte, Runda a 2-a, pentru finanțarea rămasă disponibilă.
    Anunt Noua Runda Depunere Planuri de Afaceri
    Anexe Metodologie Selectie Planuri de Afaceri Runda 2
    Metodologie Selectie Planuri de Afaceri Runda 2
    Erata Anunt Selectie Planuri de Afaceri Runda 2
    Înscrierea candidaților pentru selecția planurilor de afaceri se realizeaza in perioada 21 – 28 Noiembrie 2018, ora 16.00.

    Lista candidați care au depus plan de afacere pentru a obține finanțare – runda 2

    Rezultate evaluare planuri de afaceri depuse spre obținerea de finanțare în cadrul proiectului ETAPA II
    Lista finala a planurilor de afaceri depuse spre obținerea de finanțare, după contestații – Runda 2.